25 Şubat 2009 Çarşamba

leaving las vegas


Benjamin'le barmeni ayıran desk sadece fiziksel bir sınır değildir. Varlıkla hilkatini ayıran bir mecazi huduttur aynı zamanda. Öyle ki, bir tarafta varoluşunu hiç sarsmadan güvenceye almış bir egemenle, diğer tarafta varlığı her türlü dış etkiye açık ve kendisine dair bildiği ne varsa bu yolla öğrenmiş bir başka egemenin ayrıldığı çizgidir o. Yukarı ve aşağı yakasıdır nehrin. Hayatın ucu ve bucağı. Her alkolik kendi kendisinin "düşmüş meleği"dir.


"I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me."


Hunter S. Thompson

3 yorum:

  1. benim de en sevdiğim filmlerden biri… nick'in bir hayranıyım ayrıca:)

    YanıtlaSil
  2. Sera: Is drinking a way of killing yourself?
    Ben: Or, is killing myself a way of drinking?

    YanıtlaSil
  3. Bir de Ben'in yerde yuvarlanırken sarfettiği sözleri hatırlayın arkadaşlar:

    "Karım beni terk ettiği için mi çok içiyorum, yoksa çok içtiğim için mi karım beni terk etti?"

    Budur. Verili gerçekliği ilga etmezse hiçbir şeye yaramaz içki içmek.

    YanıtlaSil